Fulco Theater

www.fulcotheater.nl

www.srkh.nl

www.rotary.nl/lopikerwaard

Op vrijdag 29 mei organiseert Rotaryclub Lopikerwaard een benefietavond, waarvan de opbrengsten deze keer ten goede komen aan de Stichting Roemeense Kinderhulp. Deze stichting ontwikkelt sinds 1990 diverse projecten om de Roemeense bevolking, en met name de kinderen, te ondersteunen en te helpen.

We bieden een gevarieerde avond met een spetterend optreden van de band Ginger: drie zangeressen begeleid door een zeskoppige formatie die u een swingend programma met muziek uit de 40’er en 50’er jaren brengen: jump’n jive, rhythm & blues, Zuid-Amerikaans en Nederlandse swing.
 Thijs Visscher en zijn band omlijsten de goederen- en dienstenveiling, waar u kunt bieden op 20 kavels variërend van 1 minuut gratis winkelen, via 1 uur in een Ferrari en proefduiken, tot vaartochten, diners, culturele uitjes, tuin- en interieuradvies, en nog veel meer.