3e Rotary Sloepentocht 2022

… een nieuwe traditie

Maandag 29-08-2022

Na een hapje en een drankje op het terras van De Waterlelie in Beltschutsloot, vertrokken we met 30 Rotarians in vijf sloepen. Dwars door Beltschutsloot, door de rietkragen de Stille Belter op. Vervolgens langs de eendenkooi naar de Noord Oost kant van de Belterwijde om vervolgens bij een ondergaande zon over de Beulaukewijde de Arembergergracht weer op te varen. Na een kleine omweg langs de Boschwijde, voeren we in het donker tussen de rietkragen door naar de Kleine Belterwijde om hier weer bij De Waterlie aan te meren.

Een mooie, gezellige avond door de Wieden. Er moest even een afzakkertje worden ingenomen, voordat drie captains de moed hadden verzameld om in het donker hun sloep naar de thuishaven terug te varen.

Na drie Rotary sloepentochten is er een nieuwe traditie geboren:

“De jaarlijkse Rotary Sloepentocht!”

De Schippers: Anton, Boudewijn, Raoul, Rob en Albert-Jan

Afbeelding met tekst, hoed, hoofdtooi, illustratie

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met water, boot, buiten, lucht