Vlielandkamp

Al sinds 1972 organiseert de Stichting Rotary Vlielandkamp jaarlijks het vakantiekamp voor kinderen die om uiteenlopende redenen zonder het kamp niet met vakantie kunnen gaan. Meer dan honderd kinderen in de leeftijd van 8 tot en met 10 jaar gaan, verdeeld over twee perioden van tien dagen, mee naar het eiland Vlieland en hebben daar een onvergetelijke vakantie.

Rotary Oosterhout is ook al jaren van de partij met vaak 2 kinderen. De Oosterhoutse kinderen worden voorgedragen door Leergeld, dat het beste in staat is om te beoordelen welke Oosterhoutse kinderen het meest in aanmerking komen. Wanneer een Rotarylid de kinderen naar Harlingen brengt, zijn ze vaak heel gespannen over een eerste keer alleen zo ver van huis. Als ze terugkomen zijn ze doodmoe, maar hebben ze de onvergetelijke ervaring van een nieuw ontdekte wereld, die hen nieuwsgierig maakt naar verdere verkenningen in hun toekomst.

H:\temp\Vlielandkamp 824021.jpg