xx

Nieuwe voorzitter!

Nieuwe voorzitter

Onder ruime belangstelling van de leden (en partners) van Rotary Schoonhoven droeg Frank Peltenburg op 29 juni zijn voorzitterstaken over aan Robert Spruijt.

Afbeelding met kleding, persoon, person, Menselijk gezicht

Automatisch gegenereerde beschrijving

Frank kan terugkijken op een druk afgelopen jaar. Niet alleen installeerde hij diverse nieuwe leden, ook waren er hoogtepunten zoals Muziek in het Park, Plastic Soup Surfer Marijn Tinga gevolgd door de plastic-actiedag, 2x een wijnproject, speeddaten, het sollicitatie project voor het vmbo, de fiets-estafette, mooie bedrijfsbezoeken zoals aan Pon Holsteins en natuurlijk ca. 50 mooie donderdagavonden.

Robert Spruijt installeerde gelijk zijn opvolger als inkomend voorzitter. Dit is Wietze Wedman.

Afbeelding met persoon, kleding, Menselijk gezicht, Bejaarde

Automatisch gegenereerde beschrijving

Na nog enkele mooie woorden stond er voor alle aanwezigen een heerlijk diner klaar in de tuin, geregeld door Forchetta Schoonhoven!

Afbeelding met kleding, persoon, person, buitenshuis