Gouverneur op bezoek

20-02-2020

Webmaster

Ze was er niet voor het eerst. Nel Sangers was begin jaren ‘90 sectordirecteur Stadsontwikkeling en Stadsbeheer van Schoonhoven. En bracht ze uit hoofde van haar functie toen een bezoekje aan Rotary Schoonhoven om te vertellen over haar beroep. En nu is Nel, in haar vrije tijd, Gouverneur van het district waar Rotary Schoonhoven onder valt. Reden voor een tweede bezoek en dit keer op een mooi gekozen datum (20-02-2020).

Afbeeldingsresultaat voor nel sangers

Afbeelding: Nel Sangers, twitteraccount @nelsangers

Nel Sangers vertelde onder meer hoe zij Rotary ziet: een club van mensen die via zijn/haar beroep samen iets willen bereiken in de wereld. Rotary heeft 1,2 mln leden wereldwijd, verdeeld over duizenden clubs. Iedere club is volstrekt autonoom. Toch zijn we samen de grootste NGO ter wereld. Nel: “Het ‘wat’ is wat ons verbind, het ‘hoe’ regelt iedere club zelf.

Als aardigheidje bracht Nel Sangers een Rotary-vlag mee. Om te gebruiken tijdens evenementen en acties die door Rotary Schoonhoven worden georganiseerd.