Sponsoring jeugdactiviteiten

Rotary sponsort jeugdactiviteiten

Begin oktober 2023 organiseerde de Rotaryclub Vinkeveen-Abcoude een swingend benefietconcert “van Bachianas naar Bossanova”, met muziek uit de Latijns-Amerikaanse wereld. Door het enthousiaste publiek en met bijdragen van veel plaatselijke sponsoren werd een mooi bedrag van ruim € 4.000 opgebracht. Rotary Vinkeveen-Abcoude ondersteunt hiermee verschillende jeugdactiviteiten in De Ronde Venen.

Als eerste werd het Muziekpodium Baambrugge met een bedrag verblijd. Deze organisatie biedt aspirant- en gevorderde muzikanten, vooral kinderen, een podium. Vrijdag 3 november 2023 vond dit evenement, - dat volledig gerund wordt door vrijwilligers -, voor de 11e keer plaats, in Dorpshuis”De Vijf Bogen”. Een verrassende avond met een mix van klassieke- tot en met hedendaagse popmuziek, die de jeugd inspireert om samen muziek te maken en te beleven.

Voor meer informatie over andere Rotary activiteiten zie www.rotary.nl/vinkeveenabcoude