Wageningen Bergpoort organiseert Lentefesst

Op 15 april vierde de Wageningse sport- en recreatieclub voor mensen met een beperking ‘WAAG’ haar jaarlijkse Lentefeest voor hun leden en vrijwilligers. Het feest vond dit keer plaats in de Boerewaoge in Ederveen. Rotary Club Wageningen Bergpoort organiseert en viert dit feest jaarlijks samen met WAAG.

Ook dit jaar waren er weer de mooiste uitdossingen: hoeden, pakken en glitter versieringen waren uit de kast getrokken om de middag tot een waar feest te maken. De 72 deelnemers staken hun handen uit de mouwen bij het versieren van plantjes, ze konden zich uitleven als een echte ‘Rembrandt’ bij het maken van schilderijen en maakten van ballonnen hun favoriete dier.

Ieders zenuwen werden getest bij de oud-hollandse spellen en hindernis baan. Bij dit laatste onderdeel moesten de aardappelen voor het avondmaal (friet!) veilig gesteld worden door ze veilig naar de overkant te brengen. Net zoals vorig jaar waren de karaoke optredens het grootste succes van de middag. Daarnaast was er plaats om te dansen,  goede gesprekken te voeren en vooral samen veel plezier maken. Samen met de ter plekke gemaakte popcorn, leidden al deze activiteiten tot onvergetelijke herinneringen bij deelnemers en vrijwilligers.