Wageningse Buurtmaaltijd

Als u ook behoefte heeft aan een gezellige avond met mooie ontmoetingen en gesprekken, bent u van harte uitgenodigd voor de eerste ‘Wageningse Buurtmaaltijd’ op 12 mei aanstaande. Deze vindt plaats in Huis van de Wijk in de Wageningse wijk De Nude. De inloop is om 17.00 uur en de maaltijd is van 17.30 tot 19.30 uur. Voor maar liefst 2,-- euro per persoon kunt u samen met anderen genieten van een heerlijke en gezonde warme maaltijd, geserveerd door vrijwilligers.

Wageningen helpt elkaar

Dit mooie initiatief is tot stand gekomen en wordt bekostigd door ‘Wageningen helpt elkaar’, een initiatief van de gezamenlijke Serviceclubs in Wageningen, die dit samen met Solidez Welzijn en de Wageningse Uitdaging mede mogelijk maken. Zij staan ervoor om mensen te helpen, om mensen met elkaar in contact te brengen en om een sfeervolle ontmoeting mogelijk te maken. Naast de gezelligheid en aandacht voor elkaar  is er ook ruimte voor tips en advies.

Aanmelden Wageningse Buurtmaaltijd

U kunt zich aanmelden voor de Wageningse Buurtmaaltijd vóór 3 mei aanstaande via een e-mail te sturen naar denude@solidez.nl of bel 0317 419171.