Tulpenbollen Actie End Polio Now 2022

Tulpenbollen actie – End Polio Now !

Rotary Weert i.s.m. Scouting Tungelroy vragen aandacht voor onze Tulpenbollen Actie voor End Polio Now. Help polio uit de wereld!

Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving

Polio is een ziekte (kinderverlamming) die in Nederland is uitgeroeid, maar in andere delen van de wereld nog steeds voorkomt. Zolang het poliovirus circuleert, lopen niet-gevaccineerde kinderen, ongeacht hun land van afkomst, het risico om polio te krijgen. Er bestaand geen behandeling tegen polio, het enige preventieve middel is vaccinatie. Met geld wat met deze actie wordt opgehaald, kunnen we ervoor zorgen dat elk kind in elk land een vaccinatie toegediend kan krijgen.

Om geld in te zamelen verkoopt Rotary Weert een tulpenpakket van 25 bollen voor 15 euro. Van dit bedraagt gaat 10 euro naar het goede doel END POLIO NOW. Voor elk verkocht pakket verdriedubbeld de Bill en Melinda Gates Foundation (ja, die van Windows) het bedrag, dus je gekochte bloembollen leveren 30 euro om de polio te stoppen voor elk kind, waar ook ter wereld.

Wat is er nu mooier dan volgend jaar een mooi tulpenperkje in je tuin te hebben EN gezorgd hebben dat een aantal kinderen zeker geen POLIO meer kunnen krijgen.

Wil je een (of meerdere) pakket tulpen bestellen voor het goede doel? Stuur dan een mail naar info@scoutingtungelroy.nl Graag voor dinsdag 1 november 2022, dan kunnen we de bestelling inzetten!

Hartelijk dank!
Scouting Tungelroy en Rotary Weert