Handen uit de mouwen

We willen graag het verschil maken!

Klanten van AH doneren voor de Voedselbank.

Leden van Rotary Arnhem Huissen stonden dit weekend bij Albert Heijn en vroegen klanten om houdbare producten te kopen. De producten zoals rijst en houdbare melk werden gedoneerd aan de voedselbank. Wij willen alle klanten heel hartelijk danken voor de vele kratten met boodschappen die naar de voedselbank zijn gegaan.

Vernieuwen van de toegangspoort van Dierenweide Slingerbos

Op dit moment zijn we met het bestuur van Dierenweide Slingerbos bezig om te kijken op welke wijze we de toegangspoort kunnen verbeteren.

Walnotenolie maken

Vorig jaar kregen we de kans om een grote partij walnoten te bemachtigen. We hebben met verschillende leden (met hulp van onze partners) deze walnoten geperst tot heerlijke olie. De walnotenolie is een heerlijke krachtige olie. We hebben de olie vervolgens verkocht en daarmee onze goede doelen kas kunnen spekken.

Sinterklaaspret

Ieder jaar doen we mee met de stichting Sinterklaaspret voor kinderen tot 13 jaar die anders geen cadeautje zouden kunnen krijgen. De kinderen mogen een verlanglijstje indienen voor een cadeau tot een waarde van € 30. Ze kunnen dus zelf door de speelgoedfolder heen bladeren en iets uitzoeken. Wij zorgen ervoor dat dit cadeau ingepakt bij de ouders terecht komt. Wij doen dit  samen met verschillende andere organisaties. Wij verzorgen het verzamelen van de namen, helpen met cadeautjes inpakken en het zoeken naar sponsoring.

Bloembollen poten en de tuin opgefleurd bij Zorgcentrum De Zeeg

Met meer dan tien leden zijn we op een zaterdag bezig geweest om meer dan 500 bloembollen te poten in volle grond. Daarnaast hebben we ook ruim 500 winterviolen geplant in bloembakkenb. Daarmee kreeg het geheel een leuke fleurige aanblik.