Open clubdag 28 maart 2023

Informatie inloopavondInformatie-inloopavond bij Rotaryclub Arnhem Huissen op 28 maart om 19.30

Benieuwd naar de activiteiten van de Rotaryclub Arnhem Huissen? Wij vertellen je er graag over en nodigen je van harte uit om op onze inloopavond op 28 maart van 19.30 uur tot 21.00 uur te bezoeken. Inloop vanaf 19.15 uur.

Locatie: De Buitenpoort, Helmichstraat 1 te Huissen.

Tijdens deze avond presenteren we onze projecten en activiteiten, we zijn benieuwd wat je ervan vindt en gaan graag met je in gesprek onder het genot van een hapje en drankje.

Een Rotaryclub is een serviceclub. Dat betekent dat we met onze projecten en activiteiten op verschillende manieren willen bijdragen aan de samenleving. Behalve dat we fondsen werven voor goede doelen, steken we ook graag de handen uit de mouwen om bijvoorbeeld een nieuwe entree voor het Dierenpark Slingerbos te bouwen. Een ander voorbeeld is de Stadsquiz Huissen die we tweejaarlijks organiseren. Deze heeft tot doel mensen met elkaar te verbinden door ze een leuke interactieve avond te bezorgen en levert daarnaast steeds mooie donaties op aan lokaal belangrijke doelen. Ook internationaal timmert Rotary aan de weg. Zo zijn er nog meer projecten waarover wij graag iets willen vertellen.

Wij vinden het belangrijk maar ook prettig om samen te werken met inwoners uit Huissen en Arnhem bij het uitvoeren van onze projecten. Wij komen dan ook graag met je in contact.

met inwoners die het leuk lijkt om met één of meer van onze projecten mee te doen. Ben je hierin geïnteresseerd danzien we je graag tijdens onze  komen we graag met je in contact en hopen we je, uiteraard geheel vrijblijvend, te mogen ontvangen op onze inloopavond. Tot dan!