Wijnproeverij 2021

UITNODIGING

Rotaryclub Arnhem-Huissen
nodigt u uit voor haar jaarlijkse goede doelen wijnproeverij op zondag 17 oktober van 15.00 – 18.00 uur

Waarom
Omdat mooie wijn uw aandacht verdient maar ook omdat u met de aankoop van deze wijnen goede doelen in Huissen ondersteunt.

Sponsor
Wijnhandel Appeldoorn uit Velp is de sponsor van deze proeverij. Appeldoorn doneert   één euro per verkochte fles. U koopt de wijnen tegen de normale winkelprijzen. Bestelt u 24 fl. of meer (mag gesorteerd), dan geeft onze sponsor u ook nog een extra korting.

Onze “Huissense Stadswijn” is het gehele jaar te koop bij ’t Wijnhuys, Markt 12, Huissen. Ook deze flessen steunen, dan gesponsord door ‘t Wijnhuys, het goede doel.

Wijnen
Op tafel staan: schenkwijnen, dinerwijnen en prachtige wijnen voor de feestdagen.
Combineer een gezellige wijnproefmiddag met de aankoop van wijnen  die u zich voor de komende feestdagen toch zou gunnen.  Vinoloog Gita Holland, lid van onze Rotaryclub, zal de proeverij begeleiden.

Wie
Wij verheugen ons op een gezellige middag met u, uw partner en al uw
vrienden, familie, buren, kantoorgenoten en andere wijnliefhebbers.

Waar
Herberg “de Hoeve”, Hoeve 31, 6851 ER  Huissen

Veiligheid
Omdat Herberg De Hoeve een horecagelegenheid is zijn wij genoodzaakt een Corona Check uit te voeren. Neem dus uw smartphone met QR code mee of een geprinte versie ervan.  Daarnaast een identiteitsbewijs.

Jammer genoeg kunnen we mensen die dit niet bij zich hebben niet toelaten.

Met vineuze groet,

Gita Holland, Phia Reijn, RC Arnhem/Huissen,