Met Pluk Geluk naar Festival in DeFabrique in Maarssen.

Op zondag 15 mei was Rotary Franeker samen met Rotary-Oldenhove Leeuwarden en Gemert aanwezig op het eerste landelijke Rotary Festival in DeFabrique in Maarssen.

Een fantastisch evenement met bijdragen van vele Rotaryclubs uit heel Nederland, er waren zo’n 1500 Rotarians uit heel NL bij elkaar.

Volop inspiratie voor de organiseren acties in een oud industriële omgeving gevuld met muziek, lekker eten en diverse workshops.

Opening door Sharon Dijksma, zij noemde Annemaria van Schurman een ‘power woman’ en refereerde aan de betrokkenheid van Rotary bij de oprichting van de Verenigde Naties.

Met 10 leden van onze club waren we goed vertegenwoordigd. In opvallende overalls en een stand met als thema Pluk Geluk maakten we samen met de clubs Leeuwarden Oldehove en Gemert reclame voor deze fantastische formule.

Het was een boeiende, leerzame en inspirerende dag.