Uitnodiging Italiaanse fair 9 juli 2022

De Rotary clubs in Franeker en Harlingen nodigen u van harte uit voor een Fair onder het genot van een Italiaans 4-gangendiner.

De fair vindt plaats op:

Zaterdag 9 juli 2022,
inloop van 17.30-18.00 uur,
Locatie: de PlukGeluk tuin in Arum, naast Autobedrijf Boek

Laat u zich culinair verwennen, samen met familie en vrienden op het Friese platteland in Arum, tussen de opkomende bloemen in een stijlvolle Italiaanse sfeer.

Tijdens het 4-gangendiner zal er een veiling plaatsvinden. De te veilen stukken bestaan o.a. uit een wijnkoelkast, mooie overnachtingen in een B & B, sloeptochten over de Friese wateren en nog veel meer. De opbrengst van de Italiaanse fair en veiling gaan naar Nikki’s Place, een kindertehuis in Thailand waar HIV geïnfecteerde weeskinderen, liefdevol opgevangen worden.

Ook vindt de feestelijke opening plaats van de PlukGeluk tuin. Voor meer info over PlukGeluk verwijzen wij u naar: www.plukgeluk-arum.nl

Wij hopen u graag te zien op zaterdag 9 juli 2022.

Uw opgave ontvangen wij graag voor 1 juli via: entertainmentdiner@rotaryfraneker.nl

Na uw aanmelding ontvangt u nadere informatie over de fair, parkeren etc. De kosten voor het 4-gangendiner bedragen € 34,50 per persoon (dit is exclusief de drankjes)