Baanbrekend kankeronderzoek

Drie Rotaryclubs in Maastricht (Geuldal, Oost en Centrum) bedachten een bijzonder project om baanbrekend kankeronderzoek in Maastricht UMC+ te steunen. Zo’n veertig BN’ers en kunstenaars illustreerden een zogenaamde killercell-kunstkoffer voor het goede doel, onder wie Daphne Deckers, Jan de Bouvrie, Marco Borsato, Jeroen van Koningsbrugge en het team van de televisieserie ‘Flikken Maastricht’. Verder ontwierp de bekende kunstenaar Stang Gubbels twee koffers waar er tweeduizend van gemaakt en verkocht werden. De veiling van de koffers en een feest bracht een groot bedrag op voor het onderzoek.

rotaryclub-maastricht-han-van-wetering rotaryclub-maasticht-jos-caelen rotaryclub-maastricht-jan-de-bouvrierotaryclub-maastricht-stang-coloured

Lees meer overRotary Club Maastricht-Geuldal