RC Amsterdam Blauw organiseert geslaagde Kerstmarkt voor minderbedeelden in Amsterdam.

Deze 2e editie waren er 1000 bezoekers, 130 vrijwilligers, vele kramen vol met gedoneerde kadootjes, zoals voetballen, boeken, ook was er kleding, huisraad, verse bloemen, erwtensoep, patat en optredens van onder meer Lange Frans en Mick Harren.

Dit alles om die mensen die €50 per week te besteden hebben, ook een gevoel van feest te geven rondom de kerstdagen.

Een geslaagd evenement, of zoals een bezoeker het verwoordde:"Ik ben de organisatie heel dankbaar. De samenkomst de barmhartigheid, de warmte. Het gevoel dat je samen bent en erbij hoort".

Georganiseerd samen met stichting SINA, Voedselbank Amsterdam, vervoersbedrijf Oostenrijk en vele andere bedrijven die doneerden, op sportpark de Eendracht in Amsterdam West.