Buurtverkenning

Kinderen of volwassenen die een extra steuntje in de rug kunnen gebruiken én in de regio van Rotaryclub Westerwolde-Hondsrug wonen, worden via diverse instanties door de club gesteund. De opbrengst van de jaarlijkse Westerwolde-Hondsrug Rally (WH Rally) ging de afgelopen editie naar de Stichting Kind en Hulphond. Deze stichting is opgericht om kinderen met een beperking de kans te geven zelfstandiger te kunnen leven met een hulphond.

Navigatietalent voorop

De WH Rally is er voor oldtimers van 25 jaar of ouder en anderszins bijzondere auto’s of cabrio’s. De puzzelrit voert door het mooie gebied van het Groningse Westerwolde en de Drentse Hondsrug. Niet zozeer de snelheid staat tijdens de tocht centraal als wel het navigatietalent en de opmerkzaamheid van de deelnemers. De rally vindt zondag 7 oktober 2018 weer plaats.

Lees hier meer overop deze website