Dak erop

Het openluchttheater Elsrijk in Amstelveen is een aantal jaar terug gerenoveerd en weer in ere hersteld door de bewoners met behulp van de gemeente. Rotaryclub Amstelveen Nieuwer-Amstel draagt met de opbrengst van de paaseitjesactie bij aan de overkapping van het toneel. Het openluchttheater Elsrijk heeft niet alleen cultuurhistorische waarde voor Amstelveen, het is ook een plek waar Amstelveners laagdrempelige culturele en maatschappelijke manifestaties kunnen bijwonen of organiseren. Een plek waar bewoners, jong en oud, elkaar ontmoeten en leren kennen, verhalen kunnen vertellen, muziek kunnen laten horen en toneel kunnen spelen. Jaarlijks worden er tien voorstellingen gerealiseerd voor jong en oud: cabaret, muziek en toneel. Openluchttheater Elsrijk is een platform voor zowel talenten uit de wijk als uit heel Amstelveen.

Lees meer overRotary Club Amstelveen Nieuwer-Amstel