Eendjesrace

5000 Gele badeendjes zwommen om het hardst in de Rijswijkse Eendjesrace. Rotaryclub Rijswijk 3-Vliet organiseerde de race om een definitieve huisvesting voor RestoVanHarte en een Educatieve route in Park Overvoorde mogelijk te maken. De club werd in deze actie ondersteund door de plaatselijke ondernemers.

Bevorderen buurtcontact

Resto VanHarte is een laagdrempelige ontmoetingsplek waar Rijswijkers voor een klein bedrag wekelijks kunnen lunchen en dineren. Doel is om contact tussen buurtbewoners te bevorderen en eenzaamheid aan te pakken. Resto VanHarte wil graag, ondersteund door het leerwerkbedrijf van het Stanislascollege Praktijkschool, op een permanente locatie aan de slag.
De educatieve Route in Park Overvoorde wordt aangelegd in samenwerking met de landschapsontwerper van de gemeente Rijswijk. In het gevarieerde park komen grote borden met route en uitleg bij de drie ingangen en kleine bordjes bij de verschillende soorten bomen.

Lees meer overRotary Club Rijswijk-3 Vliet