Extra handjes

Vrijwilligersorganisatie Stichting De Aanloop in Hoofddorp organiseert activiteiten voor mensen met een verstandelijke beperking. Wekelijks maken 250 deelnemers gebruik van verschillende activiteiten. Rotaryclub Haarlemmermeer van 1852 ondersteunt de organisatie onder meer met hand- en-spandiensten, samen met de tientallen andere vrijwilligers. De Aanloop is volledig afhankelijk van subsidies, giften en ‘vrijwillige handjes’.

In diepste geheim

Met maar liefst 140 man en vrouw werd een feestelijke dag op de Keukenhof doorgebracht en het  honkbalstadion in Hoofddorp bezocht. Een groepje Rotarians studeerde in het diepste geheim met twaalf verstandelijk beperkten een kerstvoorstelling in vol zang en dans. De voorstelling, in schouwburg De Meerse in Hoofddorp, werd een grote verrassing voor het publiek met onder andere  deelnemers en vrijwilligers van De Aanloop.

Lees hier meer overop deze website