Nieuwe schuur in 1 dag

Op het Zorgerf in Waarland kunnen kinderen en (jong)volwassenen onder meer tijdens de dagbesteding dieren verzorgen en werken in de kas en moestuin. De oude kippenschuur op het erf moest vervangen. In één zaterdag braken elf mannen en één vrouw van Rotaryclub Harenkarspel bij het Zorgerf de oude kippenschuur af en zetten er een giga kippenschuur voor terug. Eerder fietsten de leden 2500 euro bij elkaar voor het Zorgerf, het bedrag is besteed aan het materiaal en de feestelijk afsluitende barbecue.
Vrijdag was alles in de werkplaats van lokale aannemer Theo Wever prefab gemaakt, zodat zaterdag achter elkaar kon worden doorgewerkt. Rond 18.00 uur stond er een prachtige, nieuwe, grote kippenschuur. Inmiddels werd de barbecue voorbereid voor de bewoners, het aanwezige personeel en de partners van de leden om de geslaagde klus te vieren.

Lees meer overRotary Club Harenkarspel