Samenspel

Veiligheid staat voorop, maar het verleggen van je grenzen volgt direct erna op ‘Let’s Play together’, de Jeugddag die Rotaryclub Steenbergen jaarlijks in augustus organiseert. Kinderen van tien tot vijftien jaar die door omstandigheden thuis niet op vakantie gaan, worden een dag lang uitgedaagd door allerlei avontuurlijke en sportieve activiteiten als abseilen, vlotten bouwen en klimmen. Het samenspel tussen de kinderen (die elkaar grotendeels niet kennen) is niet alleen sterk, ook de samenwerking tussen de club, sponsoren en (jeugd)instanties is niet mis. Een jaar lang bereidt de club zich op deze dag voor: van het vinden van de juiste deelnemers tot de complexe vervoerscoördinatie. Elk jaar is de dag een doorslaggevend succes.

Rotaryclub Steenbergen-samenspel

Lees meer overRotary Club Steenbergen