Start nieuwe rotary jaar 2022-2023

A picture containing text, clipart

Description automatically generatedA picture containing icon

Description automatically generated

Rotary Club Koggenland heeft haar jubileum jaar 2022-2023 afgetrapt met veel gezelligheid.

Het nieuwe Rotary jaar, wat op 1 juli begon, wordt een bijzonder jaar, want Rotary Club Koggenland viert dit Rotary jaar haar 10 jarig jubileum en Rotary Nederland haar 100 jarig jubileum.

Het eerste weekend van het nieuwe Rotary jaar begon gelijk goed en gezellig. De Club ontving 16 leden van haar Rotary Partner Club uit Troisdorf/Duitsland. Er was een mooi programma gemaakt wat zich afspeelde in Hoorn, de Rijp, Avenhorn en op de Floriade.

Tijdens de gezellige BBQ aan het water bij een van de leden thuis, ontbrak het niet aan gespreksstof. Het bestuur werd deze avond gewisseld. De nieuwe voorzitter Marga van Reijn benoemde nog een keer hoe bijzonder het wereldwijde netwerk van Rotary is. Positieve energie brengen en positieve energie krijgen op een clubavond, dat is de energie die de verbinding tussen de leden versterkt en de katalysator om mooie initiatieven te initiëren of te ondersteunen…

De Rotary Club Koggenland heeft ook dit jaar weer mooie plannen.

Op 13 juli 2022 is de aftrap van ‘project BloemenBos’ (meer informatie over dit initiatief is te vinden op de website van Rotary Koggenland)..