2019 Filmfestival Koggenland

NIEUW

In het weekend van 22, 23 en 24 maart 2019 organiseert Rotary Koggenland het Food-Filmfestival in Koggenland. Deze eerste editie starten we op twee locaties: het gastvrije en veelzijdige Villa Groet in Avenhorn en de sfeervolle Brasserie De Grost in Grosthuizen. Ons doel is dit unieke evenement jaarlijks terug te laten keren op meerdere locaties in heel Koggenland.

Wat kunt u verwachten?
We combineren gezelligheid met goed eten. Op de vrijdag- en zaterdagavond en zondagmiddag worden er vijf films getoond met als rode draad 'voedsel'. Vrijdag kunt u voorafgaand aan de film een filmhap reserveren. Op zaterdag serveert Brasserie De Grost u een diner tijdens de film. De zondagmiddag is speciaal voor de kinderen, dan kunt u na de film terecht voor een filmhap.

Ons doel:
De opbrengst van de films gaat naar het goede doel: de verbouwing van de kinderafdeling van het Dijklander Ziekenhuis (voormalig Westfries Gasthuis) genaamd 'Een thuis in het ziekenhuis'. Uit onderzoek blijkt dat kinderen beter herstellen in een omgeving die voelt als thuis.

Reserveer  uw favoriete film(s) met of zonder ‘filmhap’, of kies de zondagmiddag met uw (klein)kind. Maar let op: VOL=VOL!