2019 END POLIO NOW DAY

END POLIO NOW DAY - Planttijd voor de Rotary tulp!!!

C:\Users\Wouter\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\DSC_3676.jpeg

Vandaag is het Wereld Polio Dag met de bedoeling om de aandacht te vestigen op de wereldwijde uitroeiing van polio (kinderverlamming) door vaccinatie. Het aantal poliogevallen is door inzet van Rotary en de samenwerkingspartners met 99,9 procent gedaald !

Wij dragen ons steentje bij door de End Polio Now tulpen te kopen en te planten in onze gemeente. De Bill & Melinda Gates Foundation verdriedubbelen de totale opbrengst.

Help polio de wereld uit en bestel de tulp via www.endpolionowtulp.nl

Woensdag 23 okbober gaf Rob Beemster, lid van Rotary Enkhuizen een presentatie over het End Polio Now project. Voorafgaand aan onze bijeenkomst hebben we als Rotary Koggenland eerst de handen uit de mouwen gestoken voor het planten van de End Polio Now tulpen tegenover het gemeentehuis in Koggenland.

Dankbaar dat wij een steentje bijdragen.

Hoe mooi zullen ze in het voorjaar zijn?