2018 Partnerclub RC Troisdorf nu officieel

RC Troisdorf - RC Koggenland officieel partnerclubs

RC Troisdorf en RC Koggenland hebben in Troisdorf (Duitsland), tijdens een sfeervol en swingend BBQ-feest, hun partnership officieel bezegeld.

De twee clubs hebben veel overeenkomsten.

Zo is de verdeling m/v gelijk en is RC Troisdorf ook een club met een vergelijkbare verdeling van leeftijden. Het bezoek aan Troisdorf was een gezellig familie gebeuren, want kinderen waren ook welkom. Op de eerste dag, werden we zeer gastvrij ontvangen op een mooi binnenplein van een kasteel en hebben we vervolgens een bezoek gebracht aan het industrie museum.

We zijn tijdens ons bezoek veel te weten gekomen over de streek en haar historie.  De tweede dag was het bezoek aan de Drachenfels met een prachtig uitzicht over de Rijn, Bonn en Keulen. Het begin van onze partnership was letterlijk en figuurlijk TOP!