2019 Programma FILM FESTIVAL KOGGENLAND 2020

FILM FESTIVAL KOGGENLAND 2020

ROTARY CLUB KOGGENLAND PRESENTEERT:

31 JANUARI T/M 2 FEBRUARI 2020 FILMFESTIVAL KOGGENLAND

Na het succes van vorig jaar organiseert Rotary Club Koggenland voor de tweede keer het filmfestival FF Koggenland, dit jaar met het thema ‘muziek’. Ook dit jaar worden er ten behoeve van het goede doel een heel weekend lang films vertoond op diverse locaties in Koggenland. Iedere vertoning zal door de deelnemende horecaondernemers op eigen wijze worden ingevuld. Van een film van André Hazes, onder het genot van een drankje en een hapje, tot een concert van André Rieu vanaf het Vrijthof in Maastricht welke bekeken wordt tijdens een diner. Er is voor ieder wat wils! Zo ook voor de kinderen, want voor hen wordt op vrijdag Jungle Boek 2 vertoond.

De opbrengst van het Filmfestival wordt dit jaar ingezet voor meer AED’s in de wijken in Koggenland. Niet alle buurten hebben een AED die dag en nacht beschikbaar is om levens te redden. Daarom is Rotary Koggenland een actie gestart voor de Hartstichting. Dit goede doel streeft ernaar dat er overal in Nederland 24/7 AED’s hangen met een goede spreiding over alle buurten. Daardoor kunnen mensen met een hartstilstand gemiddeld sneller gereanimeerd worden. De kans op overleven stijgt dan aanzienlijk.

Ga voor meer informatie en de kaartverkoop naar www.ffkoggenland.nl.

Hierbij het overzicht van de deelnemende horeca met de bijbehorende evenementen:

Vrijdag 31 januari

19.00u Villa Groet – Jungle Boek 2 (pannenkoek vooraf vrij bij te boeken)

19.30u Eetcafé d’Ontmoeting – Woodstock (incl. borrelhapjes)

21.00u Les Deux Ponts – Heel Koggenland zingt Hazes! (incl. bier, wijn, fris en borrelhapjes)

Zaterdag 1 februari

19.30u Brasserie De Grost – Glory Days van Bruce Springsteen (incl. welkomstdrankje & 6

gangen diner)

21.00u Partycentrum De Ridder – Motown Soul Sessions : James Brown & friends (incl. hapjes,

vinyl avond en afterparty)

21.00u Eetcafé Halfweg – Queen Live at Wembley (incl. hapjes)

Zondag 2 februari