Rotary Jeugduitwisseling

Anouc Bakker is net terug uit Ensenada (Mexico), waar zij een jaar lang heeft meegedaan aan het Rotary jeugduitwisselingsprogramma. Hidde Bakker vertrekt over een maand voor een jaar naar Argentinië.

Hidde houdt een Inleiding over zijn aanstaande vertrek en Anouc (inderdaad de zus) blikt terug op haar fantastische jaar in Mexico en deelt haar topervaringen met ons.

Heel mooi te zien hoe Anouc en Hidde vol ambitie in het leven staan en op jonge leeftijd al zoveel (wereldse) ervaringen op doen! /Users/Albert-Jan/Desktop/P1000134 kopie.JPG

Hidde Bakker over zijn komende jaar in Argentinië

/Users/Albert-Jan/Desktop/P1000137 kopie.JPG

Anouc blikt terug op een mooi jeugduitwisselingsjaar