Natasja blikt terug

NATASJA BLIKT TERUG

Het merendeel van de leden, sommigen met partner en kind(eren), ruim 70 gasten, hebben een fantastische avond gehad.

../../../../Desktop/100_PANA/P1000341.JPG../../../../Desktop/100_PANA/P1000343.JPG

Natasha Turton in vol ornaat

Het jaar van onze exchange studente Natasja uit Australië nadert haar einde. Zoals een goede traditie betaamt wordt het uitwisselingsjaar afgesloten met een eindejaar presentatie aan de leden van de club. In perfect Nederlands blikt Natasja terug. Natasja meldt dat dit haar mooiste en leerzaamste jaar is tot nu toe.

Ze heeft ontzettend veel (levens)lessen geleerd en heeft in relatief korte tijd veel gezien en beleefd. Natasja dank onze Rotary en gastgezinnen uitvoerig.

Ook volgt een compliment vanuit de Rotary richting Natasja: "jij hebt het maximale gehaald uit je exchange jaar en hebben veel waardering voor jouw algehele inzet en mens-zijn en complimenten voor je perfecte Nederlands: we zullen je enorm gaan missen!

../../../../Desktop/100_PANA/P1000352.JPG../../../../Desktop/100_PANA/P1000355.JPG