PERSBERICHT

Header website.png

De Meppeler Parade “a Day of Happiness”

Op tweede paasdag 2018 (2 april as) wordt de MEPPELER PARADE georganiseerd. Op die middag bruist het van de activiteiten aan het Zuideinde in Meppel.

De Rotary club Meppel organiseert dit evenement voor de Meppeler bevolking en steunt daarmee het mogelijk maken van vakanties voor kinderen die niet in de gelegenheid zijn om op vakantie te gaan.

Veelzijdig festival voor jong en oud

Het belooft een sprankelend festival te worden op diverse locaties, zowel binnen als buiten. Op 10 verschillende podia wordt geacteerd, gezongen, gemusiceerd. Er is voor ieder wat wils. Zo is er cabaret, straattheater, circus en muziek. Er zijn aanstormende talenten en gevestigde namen. Vermaak is voor jong en oud, groot en klein!

Start met Paasbrunch

De middag begint om 12.30 uur met een heerlijke paasbrunch. De rijkelijk gevulde tafels staan in een lange rij door de straat waar de gasten kunnen aanschuiven en zich laten verwennen door veel lekkers. Het is de ultieme start van een middag vol afwisselend cultureel vermaak.

De Meppeler Parade brengt geluk

De opbrengst van de MEPPELER PARADE gaat naar vakanties voor kinderen en hun gezinnen uit Meppel die al jaren niet op vakantie geweest zijn. Dit is een meerjarig project waar al ruim 50 Meppeler gezinnen aan mee hebben kunnen doen. Het doel is om met de Meppeler parade opnieuw 50 gezinnen deze vakantie aan te bieden. Daarmee ook voor hen even geen zorgen en gewoon met elkaar genieten!

LOGO header site.png

Nadere informatie is te vinden op www.meppelerparade.nl.

Toegangsbewijzen voor de Paasbrunch en voor het festival

zijn ook op deze site te bestellen.

Kinderen t/m 16 jaar gratis (festival)

Noot voor de Pers:

Voor nadere informatie kunt U contact opnemen met

de voorzitter van de Parade Commissie, Ton Loman.

Telefoonnummer: 06 53 268 245