Dutch Orientation Course

Afbeelding met gebouw, persoon, buiten, weg

Automatisch gegenereerde beschrijving

Rotary Meppel zet zich zeer intensief in voor het wereldwijde Rotary Exchange Program. Jaarlijks zenden Nederlandse Rotaryclubs jongeren uit naar clubs in het buitenland en komen er buitenlandse jongeren naar Nederland.

Dit jaar heeft Rotaryclub Meppel wederom de eer de DOC (Dutch Orientation Course) te organiseren. Jongeren die aan het Rotary Youth Exchange Program deelnemen en vanuit de hele wereld naar Nederland komen, krijgen in Meppel gedurende een week een stoomcursus Nederlandse taal en cultuur.

"Een genot om dit samen als club te mogen organiseren. Geeft zoveel positieve energie!", aldus een clublid.

Op de foto een aantal enthousiaste organisatoren omringd door nog enthousiastere deelnemers aan het Rotary Youth Exchange Program 2019.