Wijnactie Rotaryclub-Meppel

Wijnproefavond (maandag 5 oktober 2020)

🍷BONJOUR 🍷

lieve wijn-minnende amis!

Vanavond (5 oktober 2020) is de Rotary-Meppel-wijnproeverij, die wij op uiterst verantwoorde en leerzame manier zullen hosten. We hebben ons best gedaan er een frisfruitige en interactieve twist aan te geven en we verheugen ons op vanavond!

🕺🏻🕺🏻💃🏼

Aangezien dit de enige fundraisings-actie zal zijn nu de Reestwalk niet door kan gaan, hopen we enorm op een goede verkoop door alle leden🙏🏻, ook degene die vanavond niet aanwezig zijn. We leveren de lijst vandaag dus ook nog digitaal uit.

‼️Belangrijk voor vanavond‼️

🍷 neem direct plaats alwaar je een feestelijk aperitief krijgt

🍷 we proeven veel, en schenken kleine glaasjes.

🍷 ben je van plan niet alles te proeven, of door te slikken? Neem dan zelf een emmertje/koeler mee.

🍷 geniet extra van elkaar want niemand weet hoe lang we nog “live” kunnen en mogen blijven!

Met wijnzinnig liefdevolle groet,

De wijncommissie 🥂

Afbeelding met persoon, binnen, vrouw, staand

Automatisch gegenereerde beschrijving