Uniek klassiek concert gezamenlijk gespeeld door Oekrïense- en Russiche musici op 25 juni aanstaande in Hilversum

Op dit moment is onze club in samenwerking met de andere drie Hilversumse Rotaryclubs actief met de organisatie van een uniek benefietconcert op 25 juni aanstaande in ons mooie Hilversumse Dudok Raadhuis waarbij zowel Russische- als Oekraïense (ja, echt!) topmusici gezamenlijk een klassiek concert gaan geven. De opbrengst is voor hulp aan de slachtoffers. Zie de site van www.festivalgroeneveld.nl waar de kaarten nu meteen kunnen worden besteld.

We hebben plaats voor maximaal 200 bezoekers en alle opbrengst gaat naar de drie goede doelen voor de slachtoffers. Alle kosten worden gedragen door de vier Hilversumse Rotaryclubs, de gemeente Hilversum en andere sponsoren.