Benefietconcert voor Oekraïne in Theater De Speeldoos in Baarn

Een tragedie van onvoorstelbare omvang voltrekt zich in Oekraïne, een land dichterbij dan je denkt. Ook in Baarn laten we de Oekraïners niet in de kou staan. Daarom organiseren de Russische violiste Anastasia Kozlova (Festival Groeneveld), Theater De Speeldoos en Rotary Baarn-Soest op woensdag 13 april een benefietconcert. Iedereen die meewerkt doet dat belangeloos. De opbrengst gaat in zijn geheel naar hulporganisaties die zich inzetten voor Oekraïne.

Koop nu je tickets
Laat zien dat je solidair bent en koop je tickets op speeldoosbaarn.nl/oekraïne. Het wordt hoe dan ook een onvergetelijke avond. Zorg dat je erbij bent!

Wees er snel bij
Samen gaan we voor een bijzondere avond met vele extra’s, prachtige muziek en een geweldige opbrengst. Help Oekraïne en kom ook!

Er zijn 340 kaarten beschikbaar en wij gaan voor niets minder dan een uitverkochte zaal. Koop dus snel je tickets en vraag familie, vrienden en bekenden dat ook te doen. Je bent meer dan welkom.

Het concert vindt plaats in de grote zaal van Theater De Speeldoos.

Woensdag 13 april 2022, om 19.30 tot ca. 22.30 uur (inloop vanaf 19.00 uur).

Concert
Russische en Oekraïnse musici zoals Anna Fedorova, Maya Fridman, Konstatyn Napolv, Maria Nemtsov, Vitaly Vatulya, Maryana Golovchenko en natuurlijk Anastasia Kozlova zelf, spelen stukken van onder meer Rachmaninov, Shalygin, Liszt, Arvo Pärt, Peteris, Vasks en Mozart. Bijzonder is ook dat er een aantal Oekraïnse conservatoriumstudenten meewerkt die pas zeer recent vanuit Oekraïne naar Nederland zijn gevlucht.

Loterij
Met je stoelnummer speel je mee in de loterij. Dankzij de gulle donaties van tal van Baarnse ondernemers zijn er veel mooie prijzen te winnen. Baarn laat zich van zijn beste kant zien!

Veiling
Direct na de pauze houdt Rotary Baarn-Soest een veiling. Kijk op speeldoosbaarn.nl/oekraïne en op www.rotary.nl/baarnsoest alvast waar je op kunt bieden.

Voorproefje
Voor een voorproefje van wat je van de avond kunt verwachten kijk hieronder.