Rotary Club Amsterdam West zet zich in voor medische uitrusting

In de huidige situatie in Oekraïne is grote behoefte aan medische uitrusting, bv om gewonden te verzorgen. Daarnaast is er grote behoefte aan en essentiële producten voor persoonlijke hygiëne van baby’s en vrouwen. De Rotary Club Amsterdam West RCAW zamelt geld in en besteed 2000€ uit het reguliere budget om verbanddozen en essentiële medische en hygiëne artikelen voor baby’s en vrouwen aan te schaffen en naar Oekaraïne te brengen.

Goederen zullen persoonlijk worden overgebracht naar Polen door ons RCAW lid Arjan van der Bliek en zijn vrouw in hun eigen auto of een daartoe te huren auto (kosten hiervoor worden apart gesponsord). De overdracht aan mensen binnen Oekraïne wordt geregeld via de Rotary Club Szczecin in Polen (contact persoon dr Marek Niedbał (schoonvader van Arjan van der Bliek). Hij was President in 1993-1994 en is ook Paul Harris Fellow).