Rotary Santpoort zamelt hulpgoederen in voor Oekraïne

Rotary Santpoort zamelt hulpgoederen in voor Oekraïne, we hebben een liaison met een lokale transporteur die de goederen ter plaatse brengt. Dit in samenwerking met Soroptimisten Haarlem. Om logistiek ter plaatse zo goed mogelijk te ondersteunen wordt alles gelabeld ingezameld, liefst in dozen aangeleverd. Dit maakt stapelen in de vrachtwagen het meest efficient.

Er is een specifieke focus op warmte, voedsel, hygiene/medicatie, kleding. Voor omringende clubs is er een presentatie beschikbaar 'wat te doen tijdens een ramp' waarin de noodzaak van specifieke maatregelen wordt uitgelegd; de hulpgoederen zijn hier specifiek op ingesteld.

Het gaat hard, de 1e zending is 2 mrt vertrokken! Voorbereiding voor 2e zending is in volle gang, alle goederen kunnen worden ingeleverd in Bloemendaal.

Contact is Mike van Eerd (mvaneerd@gmx.ch, 06-2244 0866 mobiel).