Rotary Krimpenerwaard-West benefietavond in Tiroler stijl

Op maandagavond 21 maart a.s. organiseert de Rotary Krimpenerwaard-West hand in hand met Grand Café Siep een benefietavond, in Tiroler stijl, ten behoeve van de ontheemde oorlogsslachtoffers in de grensgebieden van Oekraine. De avond zal worden georganiseerd in het Cultuurhuis in Krimpen aan de Lek.

Op deze avond willen wij geld ophalen, onder meer door het verkopen van Oostenrijkse hapjes en drankjes, het houden van een loterij en er zal een aantal unieke voorwerpen worden geveild.

De volledige opbrengst van deze avond komt ten goede aan het project van de Scoutinggroep Christiaan de Wet (Ouderkerk aan den IJssel) en het Internationale Rotaryproject ter ondersteuning van de oorlogsslachtoffers.