Rotary club Purmerend Weidevenne: Met 140 Oekraïners naar This is Holland

Sinds het begin van de oorlog heeft Burggolf Purmerend belangeloos haar oude leegstaande hotel beschikbaar gesteld voor de vluchtelingen uit de Oekraïne. Er zitten op dit moment 185 vluchtelingen. De Rotary clubs uit de omgeving Purmerend verrichten allerlei hand en spandiensten. Zij gaan mee naar de dokter of tandarts, verzorgen op zaterdag het ontbijt, de lunch en diner (de rest van de week doen de dames het zelf), etc.

In het kader van een beter begrip van Nederland en de mensen uit de dagelijkse sleur te halen willen we graag zaterdag 25 juni naar This is Holland in Amsterdam. We zijn op zoek naar 2 a 3 bussen die ons kunnen halen of brengen en of €1350 voor het transport door een commercieel bedrijf.