Rotary Club Voorburg-Vliet organiseert een benefietconcert

Rotary Club Voorburg-Vliet organiseert een benefietconcert op 31 maart ten behoeve van de opvang van oekraiense vluchtelingen, gecoordineerd door onze bevriende Rotary Club of Konstancin-Jeziorna in Polen.

Waarom: In Polen zijn op dit moment al 2,4 miljoen Oekraïense vluchtelingen aangekomen en de Rotary Clubs spelen een grote rol bij de opvang. Bij onze bevriende Rotary Club Konstancin-Jeziorna bij Warschau is de nood heel hoog en raken de financiële middelen op om hun inspanningen voort te zetten

Wie: Op het podium Ensemble ‘t hART met musici en een muziekprogramma uit Polen, Rusland en Oekraïne want muziek verbindt, zelfs als er oorlog is. (Inez Popko- dwarsfluit, Nadia Askarova- piano, Katja Dirven-Ditchenko- cello)

Waar: Op donderdag 31 maart in de Oude Kerk (Herenstraat 77 in Voorburg) om 20h00. Deuren open om 19h15, kaartverkoop aan de deur.

Doel: Zoveel mogelijk geld ophalen! Daarom is de prijs van de kaartjes niet vastgesteld maar vanaf €20.

Het event wodt mede mogelijk gemaakt door de samenwerking met het Huygens Festival en de Oude Kerk in Voorburg.