Zesde duofiets voor Fietsmaatjes Oosterhout

Op 10 mei jl organiseerden de Oosterhoutse Rotary Clubs een “benefiets avond” op het hockeyterrein van De Warande. De aanwezigen konden deelnemen aan een diner, voormalig topsporters Ties Kruize, Malou Pheninckx en haar moeder Jacqueline Pheninckx-van den Heijkant vertelden over hun sportleven en de avond werd afgesloten met een veiling en een loterij. De opbrengst van deze avond was bestemd voor Fietsmaatjes Oosterhout in de hoop dat er een nieuwe duofiets van kon worden aangeschaft.

Dit initiatief werd mede ondersteund door dr Dingjan die aan de aanwezigen op zijn afscheidsreceptie in plaats van een persoonlijke gift vroeg een donatie te doen aan Fietsmaatjes.

De afgelopen weken werd de balans opgemaakt en de laatste donaties bijgeschreven. Tijdens de jaarlijkse BBQ ter afsluiting van het Rotary jaar werd Fietsmaatjes Oosterhout verrast met een cheque met een waarde van maar liefst €17.500,-!!!! Een fantastisch hoog bedrag waardoor een zesde duofiets aangeschaft kan worden. Gezien de groei van het aantal gasten is deze duofiets zeer welkom. Fietsmaatjes Oosterhout was onder de indruk van dit extreem hoge bedrag en haar dank, mede namens alle gasten en vrijwilligers, gaat dan ook uit naar de Oosterhoutse Rotary clubs.