Kerstdiner met uitreiking trofee voor inzet

Tekst Frits Boddeman | Foto Sandra van der Meulen | 19/12/2023

Tijdens het traditionele en overheerlijke kerstdiner, dit keer in restaurant ‘Het wapen van Middelie’, is Bert van Gulik uitgeroepen tot ‘Rotarian of the Year’. Uit handen van voorzitter Marije Sliphorst kreeg hij de wisselbeker uitgereikt. Gefeliciteerd Bert en ontzettend verdiend.

De wisselbeker wordt jaarlijks toegekend aan een clublid voor zijn/haar inzet bij veel van de clubactiviteiten. Ook komend jaar zal Bert van zich laten horen; binnen de club heeft hij recent de functie van watercommissaris aanvaard. De watercommissaris richt zich, samen met andere clubleden, op het initiëren, adviseren en ondersteunen van activiteiten op het gebied van water en sanitaire voorzieningen in ontwikkelingslanden.

Tussen de menugangen door blikte de voorzitter nog even terug op de activiteiten van het afgelopen jaar. En dat waren er nogal wat: de wederom succesvolle kerstpakkettenactie, spelletjesochtenden met bewoners van de Prinsenstichting, het wandelen met bewoners van Zuidland, handen uit de mouwen bij Reuring ter ondersteuning van de verkoop van ons Frank&Vrij bier en de bedrijfsbezoeken bij Kloosterboer decorbouw, Only Friends, het Concertgebouw en het Purmerends Museum.