Een nieuw jaar en nieuwe leden

Tekst Frits Boddeman | Foto's Sandra van der Meulen | 09/01/2024

We zijn het nieuwe jaar goed gestart! Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst op 9 januari bij Brownies & DownieS had voorzitter Marije Sliphorst de eer om maar liefst twee nieuwe leden te installeren. Welkom Willem van Diepen en Jan-Willem van der Duin bij onze mooie club.

Marije ging in haar welkomstwoord dieper in op het Rotary lidmaatschap:

"De professionele of beroepsmatige achtergrond van de leden vormt de basis van een Rotaryclub. Dit zogenaamde classificatiebeginsel zorgt er voor dat de club divers van opbouw is. Een goed netwerk met de nodige deskundigheid.

Lid zijn van Rotary verrijkt je leven. Je kunt wat doen voor de ander en je sluit vriendschappen voor het leven. Het wat betekenen voor een ander doe je niet enkel met projecten, maar (juist ook) door het ter beschikking stellen van jouw kennis.

Jullie achtergrond, ICT en onderwijs, is daarmee ook een welkome aanvulling in de club, naast jullie persoonlijkheden natuurlijk".

De installatie van Willem en Jan-Willem werd bekrachtigd met het opspelden van het Rotary insigne.