Apr 2019 - Bedrijfsbezoek ROMARO

ROMARO bedrijfsbezoek

Dinsdag 16 april 2019 waren wij bij Romaro, het mooie Ridderkerkse bedrijf waarvan onze mede-Rotarian Rogier Mazurel de trotse eigenaar is. En trots mag hij zeker zijn! Zeer onder de indruk waren wij van dit uiterst succesvolle bedrijf dat uitblinkt in de schoonmaakindustrie.

Recent heeft Romaro het pand volledig opnieuw laten inrichten door den Otter Kantoorpartners. De beide familiebedrijven hebben een fantastische omgeving weten te creëren voor de werknemers die hier met veel plezier elke dag aan de slag gaan. Licht, warm, sfeervol en smaakvol door het gebruik van vele natuurlijke materialen. Petje af voor mede-Rotarian André van der Linden die dit fantastische huzarenstuk heeft geklaard.

Na de rondleiding en uitleg genoten wij van een uitstekend verzorgde borrel in het supergezellige Romaro bedrijfsrestaurant met culinaire hoogstandjes van - jawel – restaurant Ross Lovell. Een geslaagde avond!

Bekijk de beelden >