April 2020 - Rotary Classic & Open Rally UITGESTELD

Rotary Classic & Open Rally 2020

Rotary Classic & Open Rally voor goede doelen in Ridderkerk IS UITGESTELD!

Tot nader order uitgesteld

Op zaterdag 4 april 2020 zou onze alom gewaardeerde Classic & Open Rally plaatsvinden. Echter, door de coronacrisis is de rally tot nader order uitgesteld. De hoop is om de rally nog dit jaar te rijden. Deelnemers en sponsors zijn per mail geïnformeerd. Zodra er een nieuwe datum is zullen we hen informeren!

Oude tekst:

Op zaterdag 4 april 2020 vindt ons alom gewaardeerde Classic & Open Rally plaats, waaraan zowel klassiekers als gewone auto's mogen meedoen. Elk jaar gaat de opbrengst naar een goed doel. Dit jaar hebben wij gekozen voor diverse doelen in Ridderkerk, want wij willen het verschil maken in Ridderkerk!

Circa 60 equipes genieten van een perfect verzorgde dag voor € 215 per equipe van 2 personen. We starten op een hele bijzondere startlocatie met koffie, een welkomstwoord en gaan op weg met een fraai routeboek en rallyschilden met zuignappen. We volgen een zeer afwisselende en uitdagend rally parcours en stoppen onderweg onder andere voor een goed verzorgde lunch. De dag wordt afgesloten met een exclusief diner met livemuziek.

Goede doelen in Ridderkerk
Elk jaar gaat de opbrengst naar een goed doel. Dit jaar hebben wij gekozen voor diverse doelen in Ridderkerk, want wij willen dit keer het verschil maken in Ridderkerk!
De doelen die een nader te bepalen donatie zullen ontvangen zijn buitenplaats het Huys ten Donck, Verpleeghuis ’t Ronde Sant voor het bestickeren van de eigen deuren van de bewoners, Kinderboerderij Oosterpark voor een pauwenverblijf, welzijnsstichting Facet voor een dagje uit voor eenzame ouderen en Stichting de Rijsoordse molen voor een renovatie.

Rallydeelname

Doe mee en schrijf je in. Je geniet van een fantastische dag en je helpt mee om een zo hoog mogelijke opbrengst te realiseren voor onze goede doelen. Wees er snel bij, want er zijn slechts 60 plaatsen.

Sponsoring

Spreken onze doelen je aan? Je kan onze rally ook sponsoren en exposure voor je bedrijf genereren. In weekblad de Combinatie wordt een compleet katern (8 pagina's) gewijd aan de rally en tijdens de rally gebruiken de 120 deelnemers de hele dag het routeboek (bewaarfunctie). In beiden staan advertenties en/of redactionele artikelen van de sponsoren. Ook jouw onderneming kan hierin staan en je steunt de prachtige doelen waarmee wij in Ridderkerk het verschil willen maken. Neem contact op met Andre van der Linden,

Inschrijfformulier RCO Rally 2020

Lees eerst alle voorwaarden/verklaringen goed door (rechtsboven op deze webpagina) want je dient je akkoord te verklaren. Vul daarna alle gevraagde gegevens in, druk op 'volgende’ en dan op ‘verzenden' (niet vergeten!). Je ontvangt hierna een bevestiging en een startnummer. Dit kan even duren. Let op: pas als wij de betaling hebben ontvangen is je inschrijving definitief.

Inschrijfformulier RCO Rally