Sep 2021 - Golftoernooi voor support Casper

Golftoernooi voor Support Casper

Ten gevolge van de coronacrisis zal ons jaarlijks golftoernooi niet in september van 2020 plaatsvinden, maar uitgesteld worden naar september 2021. Ons jaarlijkse golftoernooi voor het goede doel bij Golfclub de Oude Maes in Rhoon is altijd een geweldige dag met allerlei activiteiten en culinaire hoogtepunten in en rondom de baan met als afsluitend hoogtepunt een gastronomisch diner samengesteld en bereid door medelid Mario Ridder, chef-kok van restaurant Joelia, bekroond met Michelinster, en zijn brigade.

De opbrengst van de komende rally komt ten goede aan Stichting Overleven met Alvleesklierkanker, ofwel Support Casper. In ons land sterven elke dag acht mensen aan alvleesklierkanker. Vaak binnen een jaar. Prof. dr. Casper van Eijck en zijn team in het EMC doen baanbrekend onderzoek naar nieuwe en effectieve behandelmethoden. Met hun campagne Support Casper willen zij hiervoor voldoende geld ophalen. Door mee te spelen maakt u dit mede mogelijk. Samen zal het lukken!

Iedereen kent wel iemand in zijn omgeving die met deze slopende ziekte te maken heeft (gehad). Daarom willen wij dit jaar een extra hoge opbrengst realiseren door er een bijzondere dag van te maken.