In Memoriam, René Hamers

In Memoriam, René Hamers 13-02-1946 / 16-12-2022

Wij gedenken een memorabel en waardevol Rotarylid en een heel bijzonder mens. René werd lid van onze Rotaryclub in 1985. Hij was actief en toegankelijk. Onze clubavonden wist hij te verrijken met scherpzinnige analyses.

René had een enorme passie voor muziek. Dit wist hij bovendien zeer goed te combineren met het Rotarymotto; Service above self. Dit betekende dat hij middels de muziek dienstbaar was aan mensen die zorgbehoevend waren. Dit deed hij via de Stichting Erato. Een stichting die ook wij een warm hart toedragen. Binnen onze club was René jarenlang de aanjager en organisator van onze muziekavonden.

We gaan Rene erg missen, maar bewaren dankbare herinneringen aan zijn persoon, zijn acties voor onze club en vooral ook zijn fellowship: hij toonde belangstelling voor iedereen en stelde met name nieuwe leden snel op hun gemak.

Rene, bedankt voor je vriendschap.

Bestuur Rotary Roermond Maas en Roer