2023-03 Open clubbijeenkomst 27 maart

Kom kennismaken met Rotary club Scherpenzeel- Woudenberg

Rotary club Scherpenzeel- Woudenberg nodigt iedereen tijdens de landelijke Week van de Open Clubbijeenkomsten uit op 27 maart. Met onze open clubbijeenkomst willen we mensen op een laagdrempelige manier kennis laten maken met Rotary.

De doelstelling van Rotary komt kernachtig tot uitdrukking in haar lijfspreuk ‘Service above Self’. Iets van jezelf geven, dienstbaar zijn. Wij zetten ons in voor goede doelen in onze dorpen, maar ook ver daarbuiten.

Rotary is een internationale organisatie. In bijna alle landen ter wereld vind je Rotaryclubs. Samen met andere clubs realiseren Rotarians internationale projecten om de grootste uitdagingen van onze tijd aan te pakken.

We wisselen onze professionele kennis uit, vertellen over ons vak en luisteren naar interessante en veelzijdige presentaties tijdens onze clubbijeenkomsten. Op het persoonlijke vlak zijn we een waardevol klankbord voor elkaar. Lid zijn van Rotary verrijkt je leven: je helpt actief mee om het verschil te maken en je sluit vriendschappen voor het leven.

Open clubbijeenkomst

Je bent van harte welkom op onze open clubbijeenkomst. De ontvangst is om 17:30 uur in Schimmel 1885. We laten je graag kennismaken met Rotary en hebben daarnaast ook een interessante spreker gevonden. Jan van de Kuinder zal, als voormalig scheepsarts, een presentatie geven over Antarctica, warm worden van een koud continent.

De bijeenkomst is om 19:30 uur afgelopen.

Aanmelden kan tot 24 maart via rcsw1570@gmail.com

Meer informatie over Rotary kun je vinden op ScherpenzeelWoudenberg (rotary.nl)

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­