Santarun 2019

GOED DOEL  PARCOURS  INSCHRIJVEN

De 4e Rotary Santarun Voorburg vindt plaats op zondag 22 december 2019 in het Huygenskwartier van Voorburg. De start is om 15:30 bij het Grand Café Restaurant “De Heeren van Huygens”, tegenover de Oude Kerk.

De Santarun is een funevenement in kerstsferen. Honderden kinderen en ouders – allemaal met een rood kerstpak aan – rennen voor de lol en voor de gezellige sfeer een klein rondje van 3 kilometer. En daarmee steunen ze een goed doel.

Vlak voor de start is er onder professionele leiding een warming-up. Langs het parcours staan vrijwilligers om eventueel verdwaalde Santa’s de weg te wijzen. We verwachten dat alle Santa’s in een half uur het parcours wel hebben gelopen, maar de finish is open tot 16.30 uur.

De finish is op dezelfde plaats als de start. Daar vindt de uitreiking plaats van de cheque aan Buitengoed Dorrepaal (Middin) en ontvangt elke loper een medaille!

Iedereen die inschrijft, krijgt een rood kerstpak en mag dat houden. Er zijn twee maten pakken: volwassen en kinderen.

hoofdsponsor & initiators