Commissie Jeugd

De Jeugd Commissie is gericht op het ondersteunen en betrekken van jongeren binnen onze gemeenschap. Door onze inspanningen streven we ernaar om een positieve impact te hebben op het leven van anderen. Deze commissie valt onder de activiteiten van Community Service.

We organiseren diverse programma's en activiteiten, zoals het Sprookjesbos. Dit magische spektakel is een evenement voor de jongste inwoners met hun families van Zeewolde. De leden van de Rotaryclub laten hun acteertalenten zien en ieder jaar komt een ander sprookje tot leven in het kabouterbos van Staatsbosbeheer Zeewolde.

Daarnaast organiseren we voor de jeugd de deelname aan het Vlieland kamp en YEP (Youth Exchange Program). Door het bieden van kansen en ondersteuning streven we ernaar om jongeren te inspireren en te motiveren.