5 november Open Avond

5 November open avond: Ben Knapen bij RC Amsterdam Minerva

Op maandagavond 5 november 2018 houden we een snuffelavond voor geïnteresseerden en introducées. Spreker die avond is Ben Knapen over het thema: De toekomst van Europa. Ben Knapen is journalist, oud-hoofdredacteur NRC, en sinds kort fractievoorzitter van het CDA in de Eerste Kamer.

Inloop is vanaf ca. 19.00 uur, we starten om 19.30 uur met de lezing van Knapen. Na zijn lezing is er tijd voor vragen en discussie. Aansluitend is een borrel om na te praten en elkaar beter te leren kennen. Slot uiterlijk om 22.30 uur.

Wilt u meer weten van de Rotary, overweegt u zich aansluiten bij de RotaryClub Amsterdam Minerva of bent u gewoon geïnteresseerd, kom dan ook naar deze open avond. Graag even aanmelden via Josvaneldonk@tiscali.nl

Locatie: Rosarium, Amstelpark 1, Europaboulevard, 1083 HZ Amsterdam